fbpx
 

Trainingsschema’s

De rode draad in uw agenda 

Maatwerk

Een individueel trainingsschema kan maar werken als hij rekening houdt met verschillende factoren zoals uw agenda, capaciteiten, sportmogelijkheden en uw doelstelling.  Of je nu drie of vijf trainingen per week kan afwerken, alle factoren moeten steeds op hun plaats vallen om jouw de juiste progressie te laten maken.

Planning op termijn

Rome is ook niet gebouwd in één dag.  Met trainingen is dit hetzelfde.  Het is uiterst belangrijk om steeds met een goede basis te starten om later te pieken op het juiste moment.  Samen plannen we jouw schema op lange termijn en voorkomen we overtraining en vermoeidheid. 

Analyse & opvolging

Via het online platform van TrainingPeaks staat de coach steeds in verbinding met de sporter.  De trainingen worden automatisch gesynchroniseerd, zodat ze kunnen worden geanalyseerd door de coach.  Het schema kan dan worden bijgestuurd waar nodig.

Jouw traject

Stap 1

Intake

We overlopen samen jouw doelstelling, agenda en mogelijkheden en maken een planning op.

Stap 2

Inspanningstest

We meten jouw huidige conditie op en berekenen de aangepaste trainingszones

Stap 3

Trainingsschema

Aan de hand van je testgegevens wordt een individueel trainingsschema opgemaakt.

Stap 4

Opvolging

We bekijken je evolutie en sturen bij waar nodig.

Stap 5

Sportvoeding

Geef een extra boost aan je sportprestaties.

Klaar om te starten?

Vraag uw afspraak aan

Pin It on Pinterest